Kariera
Podstawą działania CDR Investment jest jakość świadczonych usług, dlatego stawiamy na współpracę z doświadczonym i zgranym Zespołem.
CDR Investment poszukuje osób ambitnych, pracowitych, które wspólnie z firmą będą chciały się rozwijać i odnosić sukcesy. Pracując z Nami otrzymasz szansę zmierzenia się z wyzwaniami, które Cię zainspirują i w realny sposób wpłyną na Twój rozwój zawodowy i osobisty. Jesteśmy dumni, że Naszą kulturę organizacyjną tworzą ludzie pełni pasji i zaangażowania. To właśnie z nimi i dla nich nieustannie się rozwijamy.
Dołącz do naszego zespołu!
oferty pracy dla Ciebie...
Twój zakres obowiązków:
- Nadzór nad działem analiz i raportowania w Spółce zajmującej się windykacją;
- Przygotowywanie prognoz przepływów pieniężnych funduszy inwestycyjnych w zakresie planowanych odzysków oraz ponoszonych kosztów;
- Prowadzenie analiz ekonomiczno-finansowych rzeczywistych wyników, analiza ryzyk finansowych;
- Monitorowanie wydajności operacyjnej oraz identyfikowanie obszarów optymalizacji kosztów;
- Udział w postępowaniach audytorskich i kontrolnych w funduszach inwestycyjnych prowadzonych przez audytorów, instytucje nadzorujące lub depozytariuszy;
- Identyfikowanie trendów, ryzyk i szans biznesowych oraz dostarczanie odpowiednich rekomendacji;
- Tworzenie narzędzi i modeli dla celów bieżącego i długoterminowego kontrolingu operacyjnego i finansowego;
- Nadzorowanie i monitorowanie procesu zarządzania ryzykiem w organizacji;
Wspieranie kadry zarządzającej w realizacji poszczególnych etapów cyklu zarządzania ryzykiem; - Monitorowanie i doskonalenie procesów, narzędzi i metodologii zarządzania ryzykiem w oparciu o: wnioski z przeglądów, regulacje i wytyczne oraz praktyki w dziedzinie zarządzania ryzykiem;
- Analizowanie i monitorowanie zakupów portfeli windykacyjnych,
Inicjowanie i monitorowanie działań zmierzających do wzrostu efektywności systemu operacyjnego Spółki; - Przygotowywanie cyklicznych raportów na wewnętrzne potrzeby komórek organizacyjnych oraz zarządu;
- Analiza potrzeb Spółki co do konieczności wprowadzania automatyzacji procesów oraz wprowadzenie rozwiązań automatyzujących procesy;
- Ścisła współpraca z działem księgowości oraz innymi działami operacyjnymi w celu zrozumienia i wsparcia ich potrzeb kontrolingowych i procesowych.
Nasze wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale analiz i raportowania najchętniej w firmie zajmującej się windykacją;
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem min. 2 lata;
- Znajomość procesów windykacyjnych będzie bardzo dużym atutem;
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki- ekonomia, finanse, rachunkowość lub pokrewne);
- Umiejętność określania priorytetów i delegowania oraz rozliczania zadań;
- Rozwinięte umiejętności analityczne;
- Znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel na poziomie zaawansowanym- warunek konieczny;
- Znajomość SQL na poziomie min. średnim;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację- warunek konieczny;
- Dokładność i zaangażowanie;
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
Mile widziane:
- Znajomość programu Acces
- Doświadczenie w pracy w firmie o profilu windykacyjnym
To oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B
- Możliwość rozwoju w bardzo dynamicznie rozwijającej się Spółce
- Ubezpieczenie zdrowotne
- Ubezpieczenie na życie
- Dobrą lokalizację biura- w pobliżu dwie stacje metra oraz parking
- Przyjazną atmosferę pracy
Twój zakres obowiązków:
- Udzielanie wsparcia prawnego Zarządowi i organom korporacyjnym,
- Opiniowanie i sporządzanie dokumentów prawnych, oświadczeń i regulacji wewnętrznych,
- Analiza i rozwiązywanie zagadnień prawnych związanych z działalnością Spółki,
- Zapewnienie realizacji obowiązków informacyjnych i innych dotyczących spółek podlegających nadzorowi przez KNF, w tym kontakt z odpowiednimi instytucjami,
- Reprezentowanie Spółki podczas kontroli przez organami administracji państwowej,
- Reprezentowanie Spółki w postępowaniach cywilnych oraz administracyjnych,
- Przygotowywanie oraz składnie pism procesowych oraz monitorowanie prowadzonych spraw,
- Bieżące doradztwo prawne w ramach działalności prowadzonej przez Spółkę,
- Dbanie o zgodność regulacji wewnętrznych oraz dokumentacji z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi Spółki oraz podmiotów współpracujących,
- Aktywny udział w tworzeniu strategii prawnej firmy,
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe prawnicze (tytuł radcy prawnego/adwokata),
- Doświadczenie w pracy w roli prawnika wewnętrznego w firmie,
- Praktyczna znajomość prawa, w szczególności prawa cywilnego, gospodarczego,
- Umiejętność pracy nad kilkoma projektami jednocześnie, również pod presją czasu,
- Doświadczenie w zakresie przygotowywania i opiniowania dokumentów prawnych,
- Poczucie odpowiedzialności i rzetelności, rozumienie potrzeb biznesowych klienta,
- Zdolność analitycznego myślenia, sprawna interpretacja przepisów,
- Samodzielność, komunikatywność, terminowość.
Mile widziane
- Znajomość procesu windykacji,
- Doświadczenie w zakresie obsługi podmiotów rynku regulowanego,
- Doświadczenie w przygotowywaniu projektów dokumentacji i uczestnictwo w postępowaniach dotyczących przekształceń, połączeń, podziałów oraz likwidacji spółek.
To oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B
- Możliwość rozwoju w bardzo dynamicznie rozwijającej się Spółce
- Ubezpieczenie zdrowotne
- Ubezpieczenie na życie
- Dobrą lokalizację biura- w pobliżu dwie stacje metra oraz parking
- Przyjazną atmosferę pracy